Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2008 01:35 - Благодаря ти
Автор: brix Категория: Други   
Прочетен: 1587 Коментари: 1 Гласове:
0



Винаги очакващ следващото приключение. Едно човече с много мечти и бодяща го реалност, с която не иска да се примири. Вечно търсещ различното, новото. Вперил поглед напред, но помнещ всичко зад гърба си. Душа, чиято единствена животворна среда е действието. Безнадежден романтик, безбожен скептик. Непримирим атеист. Рядко се усмихвам. Още по-рядко се смея. И как бих могъл? В това тяло, което тормозя всеки ден и нощ. Ще си платя за което някой ден. Затова и пиша сега, когато все още  имам възможност. Без значение за какво. Без значение защо. Това е моят живот. Да пиша. Без значение за какво. Без значение защо. Но не съвсем. След като ти го четеш, значи все пак има значение. Можеш ли да ми си отговориш на въпроса защо четеш? Ще ти кажа. Защото има кой да пише. Благодаря ти. Защото ако нямаше кой да чете аз нямаше да пиша. А ако не пишех щях да бъда един нещастен човек. Отново ти благодаря. Че ме правиш щастлив. С безплътното си присъствие. За шарещите ти очи по тези редове. Където и да си. Каквото и да правиш. Какъвто и да си. Благодаря ти.    




Гласувай:
0



1. анонимен - A-...
21.09.2008 13:28
Цитат: "Можеш ли да ми си отговориш на въпроса защо четеш?" - Може ли аз да отговоря? Защото ми харесва как пишеш. Защото намирам нещо за себе си. Защото допълваш празнотата на нищото. Просто защото ми харесват мислите, защото ти си си ти. Защото не се правиш на различен. Защото казваш истината. Когато човек спре да чете, това значи, че или вече го няма или някой друг се е отказал да пише. И аз ти Благодаря.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brix
Категория: Други
Прочетен: 421289
Постинги: 108
Коментари: 267
Гласове: 522
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930