Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2008 11:05 - Осем часа женска психика
Автор: brix Категория: Други   
Прочетен: 4447 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Осем часа женска психика

-          Не! Спри! – с ужас видях как предните гуми прескочиха борда и колата се устреми към мен. Предната решетка на форда се превърна в черна назъбена уста. Миг по-късно съзнанието ми се изпари някъде в мрака.

VVVVVV

 

-          Сигурен ли си, че си добре? – Валерия подтичваше подире ми. – Доктор Костов каза...

-          Специалноста на доктор ти Костов – обърнах се към нея –  Е Акушеро – Гинекология.  Той разбира от женски генитали,  но не и от черепно-мозъчни травми. 

Бях на прага на избухването. Болката в главата ми пулсираше и отвреме навреме се появяваха остри режещи спазми в тила. С мъка се сгънах в Субаруто с помощта на Валерия.

-          Все пак трябва да се прегледаш.

Погледнах я. Беше загрижена. Естествено. Лицето ми приличаше все едно някой ми бе смазал главата в скара за бургери.

-          Добре съм.

VVVVVVV

Тази загубена патка. Господи, колко е елементарно. Караш бавно само напред, докато ти кажа „Спри”. Бях се наврял в канала за реглаж на преден мост и просто давах указания на жената зад волана.  Но явно когато изкрещях третия път да спре, тя се уплаши, настъпа газта, колата излезе от борда и предницата и се заби в главата ми. Типична трудова злополука. Поредният ден в офиса, който завърши с малко повече главоболие от обикновено и 10 минути загуба на съзнание. Нищо кой знае какво.  По принцип един дисциплинаран,здравомислещ  и страхлив човек след подобен инцидент би трябвало да премине един обстоен медицински преглед.  Мерси много. Последният път, когато ходих на лекар заради едно стомашно  неразположение ми вкараха сонда в задника поради съмнения, че съм имал рак на дебелото черво.  Понякога си мисля, че онези в белите престилки просто си правят кефа  с подобни унижаващи процедури. Просто тези хора са изключително некадърни в сферата диагностика.  При тях нещата се решават лесно. „Докторе, боли ме стомаха. – Добре. Ще го отворим, ще видим”.  Какво толкова да порнат някой и да убият няколко часа работно време.

След като излязох с триста зора от спешния център главата ме болеше ужасно, но след няколко обезболяващи започнах да се чувствам по-добре.Цветът на лицето на очилатата патка, която бе виновна за цялата какафония бе като триседмичен непран потник на зидаро-кофражист с фобия към водата.  С други думи от убито жълто до към засилващи се кафеникави оттенъци.  Жената мигаше на парцали и ми предлагаше някакви пари за да се лекувам. Валерия побърза да я отпрати преди да бях се добрал до тази маймуна и тези пари да ги даде за собственото си лечение.  Никога не съм посягал на жена, но тази щях да я претрепя с удоволствие. 

Тръгнах от спешния център и оставих бележка пред сервиза, че няма да работя следващите три дни. Мислех да си почивам докато болката поутихне. Хапнах и се тръшнах да спя. И сънувах предната маска на форда, която счупих с главата си.

 

VVVVVVV

 

Първите симптоми се появиха на следващата сутрин. Събудих се в шест и половина, както винаги, но този път, освен горчивият вкус в устата си пред очите ми плуваха червени петна.  Колкото и да търках очите си петната си стояха там и с опипване трябваше да стигна до банята. Главата ми не ме болеше, но имах четири слепи зони в полезрението си. Явно ретините ми бяха частично повредени. На печелившите честито. Изпсувах тихо и влязох под душа.  Докато се къпех си мислих как да излъжа Валерия че всичко е наред, след като няма да мога да улуча устата си с чашата кафе след малко. За бръснене въобще и дума не можеше да става. Чух стъпките й, докато преминаваше покрай банята. Подвикна „Добро утро” и се пренесе в кухнята.  Къпах се поне половин час и след това на пръсти се пренесох отново в спалнята.  Познатият глас на здравият разум в главата ми напомни за себе си с думите”Кого лъжеш, бе човек. Върви на лекар. Не се прави на мъж”. Игнорирах го както винаги. И заспах отново.

Когато се събудих часът минаваше единадесет. О, чудо. Петната пред очите ми бяха изчезнали. Валерия явно бе отишла на работа. Щеше да се прибере към седем, което значеше 8 часа активно мандахерцане из къщи по долни гащи и гледане на тъпи второкласни комедии.  Влязох в тоалетната, вдигнах капака и всичко се загуби.

VVVVVV

-          Не мога да повярвам! – Лицето на Валерия искреше. Вдигнах рамене многозначително и се огледах доста подозрително около себе си. Това, което видях ме втрещи.  Почувствах се като в тъп виц. Бях в кухнята без и представа да си нямам какво търся там и защо нося престилка. Нещо къкреше на печката. 

-          Ти ли направи всичко това?

Почесох се по контузената си глава и изрекох първото което ми дойде на ума.

-          Мила, не съм много сигурен.

Валерия изтича да се преоблече, а аз вдигнах капака на тенджерата. Интересно. Спаначена чорба. Отворих и фурната.  Това ме изведе от строя. Лазаня? Часовникът показваше 19:20. Проклет да съм. Нямах никакви спомени за последните 8 часа и въпреки това изглежда съм бил с всичкия си, щом къщата бе все още в приличен вид.

Този път не ми трябваше гласът на здравият разум да проговаря. Аз бях убеден, че трябва да отида на лекар възможно най-скоро.  Не скоро. Веднага. Запътих се към коридора, но там ме посрешна Валерия и бързо ме завърна обратно. Беше истински щастлива. А аз истински нещастен. Какво ставаше с мен. В последствие открих, че апартамента беше излизан до основи. Прахта беше обрана, дори и гардеробите бяха прилежно подредени. Докато пушех на терасата си помислих, че губя почва под краката си.

VVVVVVVV

За огромно мое нещастие спаначената супа беше превъзходна и Валерия твърдо заяви, че когато следващият път каним гости в нас трябва да сготвя такава. Да. Само за това си мислех. Е, поне с лазанята се оттървах. По времето когато не съм бил с всичкия си съм сготвил лазаня, но вместо сол съм насипал зеленчуците с лимонена киселина на кристали и италианската мусака се бе превърнала във възможно най-киселото ястие, който някой някога е готвил в кошмарите си.  

Така или иначе на следния ден отидох на лекар, който ми назначи поредица от изследвания, включително скенер на главата, пълна кръвна картина и туморни маркери. Изписа ми малко седитиви и каза, че съм бил наред.

Излязох от кабинета и затръшнах вратата. Наред ама друг път. 

 

VVVVV

Тъкмо се канех да тръгвам с колата. Телефона иззвъня.

-          Да! – зловещо промърморих.

-          Господин Симеонов? 

-          Същия!

-          Обаждам се за да потвърдя вашата резервация!

-          Резервация?

-          Да. За хотел „Имериал”.

-          Моля?

-          Заявили сте резервация на името Боян Симеонов за събота.

-          Моля? – повторих.

-          Да. За семинара на женското сдружение против дискриминация.

Побързах да затворя и се метнах в Субаруто. Какво ли още съм правил през тези въпросни 8 часа? Настъпих газта и пуснах касетофона.  По колоните се понесе Руши Видинлиев. Майко мила!



Тагове:   осем,


Гласувай:
0



1. анонимен - :))))
31.07.2008 11:17
Хахаха :D Лазаня, а? :)) Много весело:)) :D
цитирай
2. artbrain - хахаха
31.07.2008 11:26
е! има и такива дни :))) представих си го цветно с картинки
поздрави и усмихнат ден ти пожелавам
цитирай
3. анонимен - :-) Май единственият начин героят ...
31.07.2008 11:50
:-) Май единственият начин героят ти да се оправи и да стане нормален, е отново да си тресне главата някъде. Може и да помогне! Но пък според мен е страшно мило докато си в странно състояние да изчистиш цялата къща и да сготвиш. Валерия, а и която и да е друга жена, едва ли би имала нещо против новото аз на съпруга си. Какво по-хубаво от това след тежък ден в офиса да се прибереш и да завариш къщата изчистена и вечерята готова! Ех, мечти...
цитирай
4. rpatel - Ех, жалко, че за да постигнеш въп...
31.07.2008 12:06
Ех, жалко, че за да постигнеш въпросният ефект трябва да се контузиш! Иначе с удоволствие бих подложила съпруга си на това. Би било прекрасно, ако не е на работа вместо да се мотае из вкъщи и да не си измие дори чинията от закуската, да поизчисти малко. Ама май ще си остана само с мечтите...
цитирай
5. arnage - :D
03.08.2008 01:12
Направо избиваш рибата с тази история, смях се от сърце, разкошна е :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brix
Категория: Други
Прочетен: 419748
Постинги: 108
Коментари: 267
Гласове: 522
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031