Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2008 00:58 - Пушачите и влюбените
Автор: brix Категория: Други   
Прочетен: 2062 Коментари: 4 Гласове:
0



Събудих се и станах. Бе късно. Към три през нощта. Излязох на терасата и запалих цигара. Загледах се в кървавочервената жар. Една юлска топла нощ и лек вятър.   Замислих се. За това, че може би любимата жена е като цигарата за страстния пушач. Втренчен в червената мъждукаща светлинка, в главата ми започнаха да набъбват аналогии. И колкото повече мислех, толкова повече се учудвах колко правилни са те. Приликите между любимата жена и цигарата.

 

Искам тя да е първото нещо, което виждам, когато се събудя.

Искам винаги да е до мен. Независимо къде съм и какво правя.

Изпитвам нужда от нея винаги. Когато съм нервен, пил, неспокоен, удовлетворен. Когато шофирам, работя, почивам.

Вглеждам се в пламъкът в нея.

Ядосвам се, когато някой друг  й посегне.

Колкото и да ми казват, че тя ще ме умори аз не им вярвам.

Изпадам в паника, когато я няма.

Зависим съм от нея.

Някак си знам, че тя ще ме вкара в гроба, но не ми пука за това.

Винаги проклинам, че давам много пари за нея, но винаги ги давам, защото не мога без нея.  

Здравия ми разум подсказва, че трябва да спра срещите си с нея, но не мога.

Не искам никога времето ми с нея да свършва.

Изпитвам удоволствие, когато я паля.

Знам, че тя ме убива по най-нежния възможен начин. И това ми харесва.

Единственото, което искам е да е близо до устните ми.  Винаги.

 

Някои ще кажат, че има нещо куцащо в тази аналогия. Че винаги накрая ще остане един изпушен фас, който трябва да захвърлиш. Че любовта изгаря така, както догаря и цигарата между пръстите ни.  След това идва ред на следващата. Явно имат право. Но за мен цигарата и любимата жена си остава винаги една и съща. Независимо колко пъти ще я паля и захвърлям. Една единствена.

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Даааа,...
05.07.2008 10:54
Добър пост. И аз така гледам на цигарите. Може да запаля следващата,но мъжа е един и същ. Един единствен. И не сменям нито цигарите, нито мъжа. Интересно ми беше да прочета нещо различно. Поздрави. :-)
цитирай
2. artbrain - еее браво :)
31.07.2008 11:30
успокоих се,че не съм единствената влюбена в цигарите.... ще запаля в твоя чест :))
цитирай
3. julllinkata - :)
31.07.2008 12:45
Яко:)
цитирай
4. vikivarna - да
26.08.2011 10:16
не съм пушачка,но това ми хареса-имаш данни,макар някои от нещата ти да са скука и дървена философия!!!!Целувка-нищо лично!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brix
Категория: Други
Прочетен: 420710
Постинги: 108
Коментари: 267
Гласове: 522
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930