Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2008 22:56 - Лавината от спомени и машините на времето.
Автор: brix Категория: Други   
Прочетен: 1611 Коментари: 1 Гласове:
0



Моята съпруга има страст към фотографията. Правеше и до сега прави снимки постоянно. На мен, на нас, на нашето дете. Снима със страст.  А аз винаги съм бил на мнение, че снимката е нещо мимолетно. Запечатана физиономия, Един миг. Нищо повече. Затова си купих видеокамера. И аз снимах клипове по различни поводи. Мислех си, че това е по-добрия вариант да запазим спомените. Колкото и нелогично да звучи обаче, моето мислене се оказа грешно. Преглеждайки старите снимки се развълнувах повече отколкото като гледам клипчетата, които съм правил.

Вече мисля другояче.Изглежда всичко опира до това за запечаташ спомена. Да съхраниш усмивката, А кадрите, видеозаписа е в нашите глави. Снимката просто ги отключва. Един застинал момент, който натиска спусъка на нашите спомени. Странно е, как един единствен кадър отприщва  лавина от спомени. Толкова завладяваща  и силна. Може би запечатаните усмивки струват повече от движенията. Защото съхраняват моментите. Моментите, които са така безвъзвратно отминали и така жестоко близки, когато се връщаме към тях. Моменти на радост, случайно уловени,  непринудени и  застинали моменти от живота. Магия в мегапиксели. И спомени в Байтове. И човешки съдби в албуми.



Тагове:   спомени,   машините,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rpatel - Така е! Понякога една избеляла ч...
31.07.2008 12:24
Така е! Понякога една избеляла черно-бяла снимка може да отключи толкова много емоции и спомени... за любими хора, които не са вече сред нас, за любими места, за весели случки...и всичко това се съдържа там, в тази малка картинка!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brix
Категория: Други
Прочетен: 419739
Постинги: 108
Коментари: 267
Гласове: 522
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031