Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2008 22:09 - Наръчникът
Автор: brix Категория: Други   
Прочетен: 1540 Коментари: 1 Гласове:
0



Имах възможност да наблюдавам всички. Тези, с които се срещам, тези, които опознавам, тези, които ненавиждам. Но най-накрая разбрах, че виждам само себе си. В други варианти. Опитвах се да гледам през техните очи. Но накрая всичко се свежда до моята интерпретация. За мое оправдание аз нямам друга база за сравнение. До тук в моя живот срещнах доста странни хора. Безбожно глупави, безразборно разхвърляни, вманиачено подредени, разбити, прилично силни, откровено слаби, преструващи се, лъжци, лицемери, добри, жизнерадостни, красиви, незапомнящи се, грозни, нелицеприятни, натрапчиви, нагли, обладани от собственото си его, егоисти, мамини дечица, скромни души, душици, подлеци, подлизурковци, бунтари, религиозни, атеисти, мустакати, различни, крастави, болни, гламави, космати, чисти, мръсни, затворени в себе си, талантливи, надъхани, самохвалковци…

            И след това се питам какъв съм аз. Може би  безбожно глупав, безразборно разхвърлян, вманиачено подреден, разбит, прилично силен, откровено слаб, преструващ се, лъжец, лицемер, добър, жизнерадостен, красив, незапомнящ се, грозен, нелицеприятен, натрапчив, нагъл, обладан от собственото си его, егоист, мамино дете, скромна душа, душица, подлец, подлизурко, бунтар, религиозен, атеист, мустакат, различен, крастав, болен, гламав, космат, чист, мръсен, затворен в себе си, талантлив, надъхан, самохвалко.

            Предполагам, че отговорът е заключен някъде във вас и в мен. И ключът е в мен и във вас. Нека някой да ми даде наръчник как да живея.

 

             




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - задаваш всички тия въпроси
15.04.2008 23:13
в писмен текст. не мога да кажа какъв си, преди да съм те видяла, преди да съм говорила с тебе наживо, преди да съм те преценила по жестовете и мимиките, по интонацията на гласа.
а по въпроса за наръчника - светът се дели на две - запомнящи се личности и индивидуалности, или просто хора от тълпата
ти си описал една тълпа - в която търсиш себе си,
не търси себе си в тълпата, бъди извън тълпата, бъде над тълпата
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brix
Категория: Други
Прочетен: 419184
Постинги: 108
Коментари: 267
Гласове: 522
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031