Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2008 12:18 - ПОЛУФАБРИКАТ
Автор: brix Категория: Други   
Прочетен: 2518 Коментари: 0 Гласове:
0



ПОЛУФАБРИКАТ

                Във всеки уважаващ себе си хранителен магазин вече можем да намерим продукти, които общо наричаме полуфабрикати.  Дори и направо шеговито можем да наречем завършени фабрикати – салати, печени меса, пакетирани порции. Изглеждат на приемливи цени и  готови за незабавна употреба. Всичко е наред, но това с тази незабавна употреба мен лично ме смущава. На тарелката, озаглавена „Ориз с кюфтенца” не можем да видим нищо друго освен цената. Срок на годност- не. Оптимална температура на съхранение – не.  На няколко пъти съм стигал до горещи дебати с продавачите в магазините по този въпрос.  И  на моите конкретни запитвания се отговаря с уверенията, че видите ли, господине, всичко е прясно.   Ако бях вярващ щях да се съглася с тях. Ако бях Къци Вапцаров щях да кажа двусмислено „Риск печели, Риск губи”. Ако бях един Петър Младенов бих ви казал – „За бога братя, не купувайте”.  Но не съм нито един от горепосочените.  Тук би трябвало да има едни контролиращи институции, които да се поразходят с кочана с наказателините постановления  по хранителните магазини. Но явно са заети с други по-важни мисии, които остават на заден план  качеството на полуфабрикатите, която се предлага по магазините.   От мой предишен опит с „такъва” органи разбрах, че на тях всичко трябва да им се обясни простичко с надеждата, че може би ще зацепят за какво иде реч. И специално за тях - аз съм един средностатистически потребител, които простичко желае върху всяка опаковка на полуфабрикат  да е написано, до кога аджеба съдържанието е годно за кльопане. Какво ще кажете да направите нещо по този въпрос, а?  Знам, че не е редно да работите за да взимате заплати, но все пак...




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: brix
Категория: Други
Прочетен: 419198
Постинги: 108
Коментари: 267
Гласове: 522
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031