Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2008 13:29 - АХ, ТЕЗИ РЕКЛАМИ - 3
Автор: brix Категория: Други   
Прочетен: 4491 Коментари: 12 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
АХ, ТЕЗИ РЕКЛАМИ 3.
SIM-патия, Чаромат  или кога висшия съдебен съвет ще се произнесе по делото "Той е дебел, Той не е дебел"

Вече повече от две години следя с трепет рекламите по нашите и чужди телевизии. За мен вече рекламните шапки са като химн, който прездизвестява поредната доза няколкоминутно надлъгване с потребителя. През тези две години си мислех, че съм видял всичко - щастливите прасета, розовото неуморно зайче, виолетовата надписана крава и леопарда, който си пада по тоника. Но уви. Освен, че сценариите на рекламите не се повтарят, ами стават още по-нагли в посланията си. Но всичко по реда си. Няма начин да не сте гледали поне веднъж онова малко сладко кутре, което постоянно иска разходка. Ако само за момент си представим, че едно куче има мозъчния капацитет да мисли и високоразвит речев апарат за да говори, то едва ли щеше да иска да се разходи до магазина за високи технологии.... освен ако не иска да се изака вътре, разбира се. Което придава смисъл на всичко. Или с други думи - "Да ви сера на магазина". И заговаряйки за животни винаги съм с съжалявал горката баба Меца. Бълникаха шоколад с нея, направиха я на кану по леденостудената река и на шейна по каменистите планински склонове на Алпите. И всичко това за да може шоколадът да е по-млечен, по-вкусен и разбира се, по-лилав. И между другото кой нормален човек би могъл да си помисли, че някой използва компютър за да изчисли колко лешници ще се съберат в един шоколад.  Изобщо става въпрос за виолетови крави, мечки мъченици, говорещи бобри и идиоти. О.., и потребители.
    И като заговорихме за шоколади, сигурно няма начин да не сте обърнали внимание на импровизирания кастинг на сладки неща, който се провежда в една друга реклама на шоколад. Ще си позволя да ви припомня - става въпрос за две сладки дечица, които изпитваха цялата си рода, кой ще им даде най-доброто лакомство. Първо бащата с някакъв снакс, после бабата с кекса, и разбира се най-накрая майката, която като изпука кокалчетата на пръстите си зад гърба, децата полудяха и заизкарваха табелките с усмихнатите личица. Така. А някой обърна ли внимание колко редки бяха зъбите на момченцето? До това води шоколадът в изобилни количества. О, и като казах зъби - ето тук найстина кретенизмът сякаш просто безкраен. А всичко започва със "Стоматолог обяснява за....". И тук всеки знае какво следва - "Кратка, остра болка, причинена от сладко, студено......". Сякаш ни идва да изкрещим - "ДА, ЗЪБНИЯТ НИ ЕМАЙЛ Е НАРУШЕН. СПРЕТЕ ДА ГО НАТЯКВАТЕ, САДИСТИ ТАКИВА." Но, разбира се, не всички рекламодатели са ехидни садистични алчни печалбари. Има и алчни печалбари, които обаче не са толкова нагли. Поне на пръв поглед. Нали знаете, че когато се рекламира алкохол, винаги трябва да се споменава, че трябва да се консумираа...как беше - "С удоволствие и мярка". Това е напълно вярно - Първо никой не ни налива в устата насила и второ - мярката е или половин, или литър, или два. По няколко пъти. И винаги с удоволствие. Защото ние знаем защо. Особено, когато след това играем на футбол с бирени капачки срещу Димитър Пенев. Между другото и на него му биха дузпата. Когато всички изразни средства и идеи в главите на рекламните агенти се вече изцедени на помощ идва играта с думите. И няма как просто да не сте обърнали внимание на двамата влюбени, които си говореха нежни думи и подхвърляха отвереме навреме по някоя монета в чинията на някакъв застаряващ униформен строгоизглеждащ господин/който по всяка вероятност гледаше толкова лошо заради проблемите с простатата/. И разбира се, цялата тази история заради SIM-патията. О, щях да забравя. Същата тази компания, използва малко реквизит за да докара евтина имитация на филма "300". Нали се сещате за онзи пратеник, който беше изведен в орбита от вика на някакъв друг, който явно говори безплатно. Но всъщност същата тази компановка на рекламата ще се разиграе и когато отидете да си плащате сметката при този мобилен оператор. И вие ще бъдете изненадани от фактурата си/ в която може и дафигурира цифрата 300/  и ще кажете "Нали уж говорим безплатно?", а касиерката ще се ще надвеси над вас и ще ви отвее с думите "ТОВА Е ВИ-ВА -ТЕЛ!". А хич не ми се коментират знаменитите кадри как вместо меч, някакъв архаичен воин замахва с мобилен телефон. Това е вече извън пътя. И като стане дума за пътища, веднага започват да изникват рекламите, които ни атакуваха по нова година за задължителната "Гражданска отговорност". Тук, за голяма моя изненада нещата са доста, доста по-сдържани. Колкото и да съм вбесен, като видя Ивет Лалова и всичко ми минава. И то не защото искам да се застраховам при тази компания, ами просто защото "Искам да съм шампион. Но не с Уника, А с Ивет. Но, това са просто мечти. Засега ще се придържам към правилото да се огледам и да продължа, а не да стоя изтъпанчен като един волейболен национал под логото на една друга компания. О, и докато не съм забравил - Крайно време е в зоопарковете да сложат тавани на клетките. Защото според последните проучвания лъвовете имат криле. А това е доста стряскащо.
Няма как да забравня току така Ивет Лалова. В главата ми изникват веднага думата любов. И след като съм се зомбирал покрай рекламите аз веднага оприличавам любовта с новата любов на кафето. По принцип уж става въпрос за някаква прахообразна химия, но аз винаги съм се придържал към цигарата със сутрешното си кафе. А, ако трябва да съм откровен - и към тоалетната хартия три минути по-късно.  Независимо от количествата прахообразна сметана с които съм окепазил кафето си. Между другото кафетата заемат важна част от ефирното време. От три години на мен ми е ясно, че кафето "Нова Бразилия" е само в пакетчета, но така и не мога да разбера защо все още го повтарят това. О, и една забележка. Нека жените, които си къдрят косите, никога да не пият от това кафе, когато са с ролки на главата. Има вероятност косата им да се развие, а ролките да изхвърчат и да строшат нещо чупливо в къщата. Но според друг производител на кафе, Чароматът е по-важен. И за да можем да използваме предимството на чаромата, нека всички ние сложим в буркани парата от кафето "Якобс". Аз лично имам място в мазата на стелажа. Нека видим. Лютеница, Кисели краставички, ароматът на "Якобс". Невероятно добра комбинация.
Бих могъл и да продължа, но нека оставя мойте "Малки тайни" за следващия път.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - супер си, а най-готино става, ко...
04.02.2008 13:45
супер си, а най-готино става, когато от дълбините на канала наизлизат разни лигави същества, а ти точно след гаден работен ден , си седнал да вечеряш( след това се появява и онова с дръпнатите очички дето много му мирише)
цитирай
2. gothic - Смешно. . . и тъжно. Тъжно, защото ...
04.02.2008 13:50
Смешно...и тъжно. Тъжно, защото четиригодишният ми син знае наизуст освен и задължителните за възрастта му стихчета и песнички и някои от най-малоумните реклами. Ако телевизора работи и почне рекламен блок, той зарязва всичко друто....Наистина тъжно...
цитирай
3. анонимен - Заприличахме на ходещи реклами
04.02.2008 13:54
Вярно, че ни облъчват с глупости и то непрекъснато. От друга страна, можете ли да предложите друга и по-свястна маркетингова идея за високите технологии, нов продукт на Nestle или Якобс? Ако не сте в бизнеса с рекламата, може би е добре да се замислите върху следното - дали въпреки това, че "мразите" кучето на Германос, все пак именно заради тази реклама не запомнихте промоциите на някои продукти? Нима не пиете нескафе, понеже не ви харесват рекламите?
Рекламата не е за харесване. Рекламата е за запомняне. Всичко е реклама и ПР. Дори да ви обидят или да ви цитират в негативен план, пак е реклама. Поздрави. Имате доста четивен и интересен стил...
цитирай
4. viovioi - интересно си ги миксирал...
04.02.2008 14:14
така е, така е..Може да сме тъпички, но чак пък толкова ??? Подценяват ни , то е ясно:))
цитирай
5. maymi - Всъщност, brix...
04.02.2008 14:15
Аз не разбрах какъв ти е точно проблема с рекламите. След малко по-усърдно ровене единственото, което е в по-прав текст при теб, е че рекламните послания са ти нагли. Това ли е грижата?!?
цитирай
6. анонимен - тъпите преводи
04.02.2008 15:48
Пропуснат е оня шампоан, дето "ЛЕКУВА ПЪРХОТА" /а не го премахва?/! Та значи, ако ви е болен пърхота, да знаете - има шампоан, който...
цитирай
7. анонимен - Отговор
04.02.2008 16:36
Ами така е. Тези реклами понякога ме подлудяват. Ето една пародия http://prize.zzl.org/vote.php?id=2628
цитирай
8. apollon - реклами-тъпограми
04.02.2008 19:28
реклами-тъпограми
цитирай
9. анонимен - От рекламите може и да се печели
04.02.2008 20:20
Има страници, в които си правиш профил и ти дават да кликаш върху банери, като за всеки ти дават определени пари...

http://bux.to/?r=bg_lacho

Това е един от тях. Имам едно приятелче, дето много се занимава и вече си получава пари. Не е въобще ангажиращо...
цитирай
10. анонимен - оригинално
04.02.2008 21:44
има и попадени я - Е ТОВА ЧУКАНЕ ГО ЧАКАМ какво не му харесвате?
цитирай
11. krassko - Доволен съм, че няма да вечерям
04.02.2008 21:45
А следващия постинг нека да е само с медицински реклами. От пърхота до гъбичките на краката. С пикаещото момченце за начало и рекламата за хемороиди и фисури за десерт. И крилца...
цитирай
12. анонимен - рекламииии
17.02.2008 20:33
ех, забравил си и оная готината бабка от м-тела дето прави една хубава дупчица. ей, убий ме, ама рекламичката си я бива....., направо ми се къса сърцето .....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brix
Категория: Други
Прочетен: 421126
Постинги: 108
Коментари: 267
Гласове: 522
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930