Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2007 21:43 - Здравеопазване в БГ?
Автор: brix Категория: Други   
Прочетен: 3243 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Една събота вечер ми се появи болка в лявото ухо. През целия неделен ден болката се усилваше и се принудих в понеделник сутрин да отида при личния. Прегледа ме човека и каза - възпалено е. Антибиотик и спирт за почистване. Да ама болката стана нетърпима. Отивъм във вторник викам Докторе не се издържа. Той ми вдига рамене и ми вика - "Ами то това е дълъг процес така е- ще боли. Но пак не ми даде направление.

Бухам аналгини, аулини, но блоката ставаше все по нетърпима.
Не издържах и се принудих да отида на частен прием при специалист уши нос гърло. Прегледа ме човека, проми ми ухото - олекна ми. Възпалението обхвана целия ушен канал и се стигна до жесток и силен антибиотик "Аугментин", който ми костваше 30 лв, а трите посещения при лекаря ми костваха общо 60лв. След поредната промивка доктора УНГ не издържа, написа една бележка и ми каза да отида с нея обратно при личния лекар с думите - момче да не си милионер да ми плащаш всеки път като на частен прием. Така- взех най-накрая заветното направление, но нещеш ли доктора УНГ заминал за няколко дни за Варна, а аз се нуждаех спешно от нова промивка на ухото. Така газ до МБАЛ, ушно отделение, където ми промиха ухото отново срещу скромните 20 лв. След това започна курс на физиотерапия 10 дни. На шестия ден обаче се появи температура и се наложи да прекъсна, тъй като е противопоказно.
Отивам отново на личния си лекар, който ми постанови спокойно, че имам бронхит. Изписа ми цялата серия при такива случаи - антибиотик, сироп, хапчета за облекчаване на кашлицата и температуропонижаващи медикаменти, въпреки че нито кашлях, нито имах проблеми с дроба. Обяснението на доктора беше, че възпалението от ухото е тръгнало надолу. Прибрах се в къщи при двумесечната си дъщеря. Вечерта усетих, че се чувствам доста зле. Температурата ми удари 38.5 въпреки парацетамола, който гълтах.
Лимфните възли по врата ми се уголемиха чувствително. Така минаха още два дни - в полусънно състояние на работа с термометъра и пунгата с хапчета. Станах в положение да пия сиропи, гълам антибиотик, витамини, хапчета за откъртване на кашлица/която не съществуваше/, парацетамол, аналгин, слагах си два вида капки за уши и през три часа си чистех ушите със спирт, защото течеше гной. В петък се прибирам от работа едва ходейки и се съблякох за да се изкъпя. Жена ми изпищя - каза че целия ми гръб е бил в пъпки. Като се загледах - имах пъпки по гърдите и краката си. Газ на колата отново в поликлиниката, но ДжиПито го нямаше. Звъня му по телефона и му казвам за какво става дума. И отсреща чувам констатацията - ами даааа, явно откъде е била температурата - имаш Шарка/по-късно се оказа че е едра/. То хубаво, ама диагноза по телефон как се дава незнам. В 17:30 в петък се въртя в поликлиниката и търся дерматолог, който да ме прегледа и да ми потвърди. Видях един кабинет и звъннах на мобилния телефон, посочен там. Доктора дойде и ме прегледа срещу скромните 20 лв и ми изписа някакви мазила. След още седмица всичко отшумя. Равносметката е една торба хапчета и 250 лв. чист разход. Хубаво, ама защо ги плащам тези здравни осигуровки, когато въпреки всичко се налага да плащам за прегледи по една или друга причина.
Имената на главните действащи лица:
Д-р Филип Йовчев - личния ми лекар
Д-Р Вълков - специалист УНГ
Д-Р Кочев - специалист УНГ/ в МБАЛ/ Силистра
Д-Р Димитров - дерматолог
Д-р Кардашева - Физиотерапевт.

Жертва - Боян Симеонов.



Гласувай:
0



1. анонимен - изводът
30.06.2007 21:59
трябва да си го направил. народната медицина е най-добрата медицина. не причинявай поне подобни мъки на детето си като твоите - никога, никога не давай антибиотик. дано да отвориш този линк: http://www.imadrugpat.org/konspiracia_zdraveto.htm
или тук: http://mitack.net/misc/ZDRAVE_KONSPIRACIA.pdf
цитирай
2. moriseiki - моля?
30.06.2007 22:28
Едра шарка? Вариола? Сериозно? Ти? Че ако е така, Ал Кайда май моментално ще те рекрутира за живо биологично оръжие! :-) Споко, единствените вируси на едрата шарка се пазят в лаборатории... Да не би да става дума за варицела или дребна шарка (морбили)? ;-)
цитирай
3. brix - Абе казаха ми едра шарка - Варицела
30.06.2007 22:32
Верно че имаше нещо такова
цитирай
4. moriseiki - а, ок
30.06.2007 22:36
ако това ти го е казал лекар, отиваш и му скъсваш дипломата на тоя мърльо!!! Тоя не заслужава да е и санитар!

...щоту варицелата не е и шарка, а дребната шарка е морбили. Май срещу морбили са ваксинирани всички.
цитирай
5. анонимен - ваксини?
30.06.2007 23:04
но и малки и големи ваксинирани се разболяват. при положение, че съм преболедувала като по-малка и от двата вида, на 28 отново изкарах варицелата. биологично оръжие са, да
цитирай
6. zari - Съболезнования!
01.07.2007 10:14
Това е ....уви!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brix
Категория: Други
Прочетен: 420596
Постинги: 108
Коментари: 267
Гласове: 522
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930