Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2007 21:46 - АВТОДИСЕКЦИЯ НА АВТОМОБИЛ ФОРД ЕСКОРТ
Автор: brix Категория: Други   
Прочетен: 32339 Коментари: 48 Гласове:
0




Това е едно писание, което надрасках за да вбеся един мой колега, върл фен на Форд. /Не че и брат ми не кара вече такава кола/Дали съм успял?

            Както всеки друг модел на Форд, така и версията Ескорт се подчинява на конструкторската стратегия на фирмата да се произвеждат колкото се може по-лоши автомобили, които да се продават за повече пари. Както експертите са забелязали всички механизми и механични възли в този т.нар автомобил са еднократно приложими и абсолютно неремонтопригодни с единствената цел да се заменя целия възел, който обаче струва в пъти повече от ремонтирането а дефектирала част. Това нямаше да е особен проблем, ако Ескорт имаше поне елементарна техническа надеждност. Механичните възли, лишени от ремонтноприодност са

        лагерите на главините на колелата  - запресовани в главината тяхната смяна се осъществява след цялостна замяна на главината. Обикновено лагерите са същия размер и клас като лагерите на основните ремъчни шайби при пералните “Перла 05”.

        Изпускателната уредба – по принцип заварена от тънка и възможно най-корозионно неустойчива листова стомана ауспуховите тръби и шумозаглушители често се пробиват и в резултат се появява неприятно бучене и ръмжене. Звукът, съчетан с нискочестотните вибрации на уредбата се комбинират в шум, класифициран от САЕ като “шум на Форд”. Световната здравна организация, по поръчка на институтите за транспортна безопасност прави проучване за ефекта от шума на форд. Заключението на проучването е , че шума на форд води до увеличаване на инфарктите и мозъчните инсулти, подивяване на домашните любимци и напукване на мазилките по фасадите на сградите. Заключението, изпратено до управителния съвет на Форд било върнато с обяснение от фирмата съдържащо нецензурни думи и пожелания за съвукупляване с роднините на специалистите направили проучването. Въпреки това много потребители завеждат дела срещу Форд и така принуждават инженерите да поставят тампони на ауспусите си както всички останали марки автомобили, произвеждани от 1954г. Насам.

        Двигателите на Форд произвеждани в едри и масови серии не отговарят в голямата си част на спецификациите си. Затова всеки двигател има различна мощност. Пример Форд Ескорт 1400сс по спецификация има мощност от 75 к.с. Замерваните мощности на серия от 1000 двигателя показват :

o       21% - мощност с 3 до 5 к.с по-малко от нормалните

o       44 % - мощност с 10 до 40 к.с по-малко от нормалните

o       15% - въобще не могат да се развъртят тъй като мощността им е по-малка от загубите на мощност в двигателя

o       1% дава номиналната мощност по спецификация но след кратки изпитвания блокират и се предават за претопяване

o       19% мощността им се колебае от 38 до 52 к.с. Три четвърти развиват пукнатини по биелните лагери. Тъй-като ремонта е неприложим двигателите се предават за претопяване

-         предавателните кутии и диференциалите  са характерни с виенето си след втория изминат километър на автомобила.  Тъй като потребителят си купува автомобил с първоначално изпитване от 7 км той приема този шум като нормален звук на трансмисията. Поради ненадеждното закрепване на трансмисията първите серии на форд ескорт имали фабричен дефект да изпадат под автомобила по време на движение. В завода производител правят разследване, което завършва с трима уволнени работници от конвейера за окончателно сглобяване, защото не са завивали болтовете докрай. В последствие работниците осъждат фирмата за неправомерно уволнение защото от техническия отдел ги снабдявал с болтове с нестандартен шестостен,отговарящ на ключ 17 3/4347, какъвто не съществува. Не след дълго по принуда на ДЕКРА Форд провеждат сервизна кампания за дозавиване на болтовете във фирмените сервизи. Тъй като стандартни ключове за тези болтове не съществуват механиците дозавиват болтовете по метода на чука и секача. Поради труднодостъпното за манипулацията място 60% от механиците  от сервизите в Германия развиват гръбначни изкривявания.

-         Окачването на автомобилите Форд Ескорт се характеризира с непостоянство при моделите. Отново един и същ автомобил от една и съща серия има различен комфорт на возене от друг автомобил от същата серия. Причината е скрита в различната твърдост на пружините на окачването. Проблема е толкова назрял, че се докладва и за случаи в които в дясната част на автомобила комфорта е по-голям в сравнение с лявата. Прекалено меките пружини допринасят за ефекта на пикаещата крава- при натоварване на автомобила с допустимия му товар стойката на автомобила представлява изкълчени навън задни колелета, които често заклинват в калниците и унищожават лагерните си съединения. Проблема е решен със смяна на талоните на автомобилите и намаляване на допустимото натоварване. Така Форд Ескорт има версии 1+1 и 2+1 места,  каталоголизирани под името “Форд Ескорт Рикша”.

-         Вътрешното оборудване на моделите Ескорт представлява странна цветова смесица от убито зелено до тъмно сиво и черно. Причината е, че основния декоратор на Форд е  с развит остър далтонизъм. При определена светлина отразените светлинни вълни от  вътрешното оборудване могат да предизвикат у водача нежелани ефекти на психологическа и невралгична основа. Наблюдават се водачи, които по време на движение получават полюции или спонтанно фекализиране.  Голяма част от водачите обаче не са съобщили този проблем поради естественото им неудобство. Съвет към търсещите да закупят употребяван Форд Ескорт е да се загледат в тапицерията на шофьорската седалка- ако има жълтеникаво или кафеникаво оцветяване или петна значи вътрешното оборудване на автомобила е проблемно.

-         Уредите за индикация на арматурното табло в по-голямата си част не са тарирани и изпитани, но естествено усилени. Така водач на Форд, който си мисли че се движи със 180км/ч всъщност се движи с не повече от 65, но това му дава самочувствие, че управлява сполучлив автомобил. Всъщност истината е съвсем друга. Част от водачите са се оплаквали, че дори и да се движат със 180 км/ч събират зад себе си колони от училищни автобуси, Трабанти и Москвич 408, а биват изпреварвани от превозни средства с животинска тяга.  Има изолирани случай на намерени водачи обесили се от срам на крайпътни дървета.

-         така наречените “екстри” са блед напън на инженерите на Форд да направят возилото поне малко по-съблазнително за бъдещите клети клиенти на марката. Затова базовите модели на Ескорт притежават редица добавени екстри които обаче не променят цената на автомобила. В резултат се произвеждат автомобили с климатик, който нито охлажда, нито топли, електрически стъкла, които дефектират на всеки няколко смъквания и вдигания, отопление на предното стъкло, което само черпи енергия, но не размразява нищо, централно заключване с характер отключва отвреме-навреме и др. Аудио уредбите, монтирани във Форд Ескорт обаче са добро попадение на инженерите от Форд. Разположението на говорителите води до преплитане на звуковите вълни в купето и по този начин водачът не може да чува характерните скърцания на игления лагер на волана. При положение, че някой водач успее да чуе скърцането и заведе автомобила си  в сервиза на Форд, то механиците монтират по-мощни говорители, а касетофона свързват директно с контактния ключ по начин по който при вкарването на контактния ключ в патронника автоматично устройството започва възпроизвежда звуци от порядъка на 92 дБ. .   

-         Поведението на пътя на Форд Ескорт спокойно се оприличава с движението на надуваема лодка в бурно море. Стабилността на автомобила е добра при движение с 20-25 км/ч след което рязко се влошава благодарение на некачествените амортисьори, които са странна смесица между хидравлични и газови. Всъщност това са хидравлични амортисьори, чиито уплътнения са изпуснали цялото масло и поради това са се превърнали във въздушни. Характерна гледка са шофьорите на Форд, които след слизане от автомобила имат големи трудности при вървене по права линия. При необходимост да се возят малки деца в автомобила инженерите от Рено проектират детска седалка със собствено окачване, което да гаси трептенията в автомобила за да може детето да спи спокойно без да оповръща интериора.  Естествено от Форд отказват да въведат иновацията на своите колеги от срам. Журналисти обаче успяват да заснемат изпълнителния директор на Форд да монтира такава седалка в семейния си Ескорт. 

-         Светлинната и звуковата сигнализация при автомобилите Ескорт е показателен пример за това как не трябва да се проектира такава. Клаксонът има характерен звук, който често бива оприличаван на агонизращ вопъл на Макс Кавалера.  В сърцето на релето на пътепоказателите е биметална пластина, с тайна сплав, известна само на инженерите на Форд. Така пътепоказателите мигат на неравни интервали, често служат за цветомузика към аудио уредбата. Фаровете, фабрично монтирани на Форд ескорт са твърде слаби за добра осветяемост, но за сметка на това монтирането на по-мощни причинява нагарянето на комбинирания ключ за фаровете което води от своя страна до неизменната му подмяна. Към проблемите на светлинната сигнализация можем да включим изгарящите крушки а стоповете и габаритите, както и нередовната работа на светлината заден ход. Според запознати експерти тези проблеми са направени умишлено за намаляване на консуматорите на ел. Енергия, тъй като динамото от велосипед “Украйна”  не е достатъчно да захрани всички задължителни сигнализации. От Форд намират частично решение като поставят по-мощен акумулатор, съвместим с батериите на мобилен телефон Сименс. Така акумулатора може да бъде зареждан в електрическата мрежа със стандартно зарядно устройство на мобилен телефон.

-         Спирачната уредба на Форд Ескорт се състои от хидравлична помпа и сервоусилвател, предни  дискови спирачни апарати и задни барабанни. По презумпция спирачната система работи задоволително добре по простата причина, че автомобилът не развива  скорости по-високи от 60 км/ч дори и по нанадолнище.

 

В заключение нека не забравяме основното рекламно изречение на Форд, а именно “Почувсвай разликата”. Поне това важи в пълен смисъл за автомобилите Форд. Собствениците веднага могат да усетят разликата между това да караш автомобил и това да караш Форд. В резултат германското министерство на социалната политика през 1994г. въвежда социални помощи на всички собственици на автомобили Форд. Социалната програма се нарича “Излъгани надежди” и до днес продължава да съществува в пълна сила. По предложение на канцлерът Герхард Шрьодер от 2000г. всички автомобли Форд се продават с огромни надписи като “Карането на Форд е вредно за вашето здраве и семеен бюджет”, “Шофирането на Форд убива”, “Потърсете помощ за да спрете да карате Форд на телефона на местния си склад за вторични суровини” и др.  

 



Тагове:   автомобил,


Гласувай:
0
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ebete se v gaza
15.07.2007 19:23
ebete se v gaza
цитирай
2. анонимен - maloumnik
03.01.2008 15:53
като ти гледам физиономията май те ударил трактор.
илиможеби си завършил училище за бавно развиващи
цитирай
3. анонимен - maloumnik
03.01.2008 15:53
като ти гледам физиономията май те ударил трактор.
илиможеби си завършил училище за бавно развиващи
цитирай
4. анонимен - ti ne si normalen triabwa ti lekar
27.02.2008 15:08
ti ne si normalen triabwa ti lekar
цитирай
5. анонимен - знаете ли за какво става дума ?
27.02.2008 20:19
Обърнете внимание на едно изречение - "Това е едно писание, което надрасках за да вбеся един мой колега, върл фен на Форд." Ако смените марката, можете да си спретнете обиди за която и да било марка. Всичко е шега, но е жалко че се обиждате.
цитирай
6. анонимен - Нещастник
24.09.2008 12:58
Ти някога качвал ли си се въобще на кола, защото като ти чета глупостите май не си.И да се правиш на много компетентен не можеш. Първо лагерите на главините са конусни и се сменят. Второ няма такова понятие "биела" и "биелни лагери". Казва се мотовилка. А това, че брат ти не ти дава да караш неговата кола с повече от 40 не означава не може да върви по-бързо.
И на последно място, казваш, че това е шега, но аз не виждам нищо смешно, а само обиди, лъжи и некомпетентност.
цитирай
7. анонимен - ebi si maikata pidal sas sandal tap
24.09.2008 14:42
da go duha6 ku4ko majka vari si obrasni ta6acite selski bek tap/xaxa stana gavrata tuka
цитирай
8. анонимен - ok
24.09.2008 14:42
карал съм 7-8 г Форд Орион 1.6Д - и мога да кажа че имам изключително добри спомени от колата ... и не се обиждам - супер добре е написано :)

малко ми напомня на оная статия за Голф-2/3... :)
(макар че тя си е 100% истина:) )
цитирай
9. анонимен - Форд
06.10.2008 18:58
Форд Ескорт, Форд Фиеста и Форд Мондео са прекрасни автомобили. Фен съм на Форд още от 90-те години и Супершоу Невада.
цитирай
10. анонимен - lllllllll
30.12.2008 14:57
koito ne e karal ford ne znae 4e avtomobila e ekstra as go karam ve4e 10 godini i sam imal problemi samo s oka4vaneto( nosa4i) to po na6ti pati6ta ko da se pravi ei priqtel kupi si ford i togava pi6i gluposti
цитирай
11. анонимен - ti lud li si
20.01.2009 00:53
6to me precaka da 4etem tia prostotii.vaobshte karal li si nqkoga ford . ili si se osral do kolenata kogato sa te vozili sas 180 km h .a shumat na ford sigurno e izlizal ot zadnika ti dokato si se usiral
цитирай
12. анонимен - Форд ескорт
20.02.2009 14:54
Карам Форд Ескорт 1.4 88г. И съм адски недоволен от тази марка Взех го от познат който го е карал повече от 8 години. Действително че е стара колата но въпреки всичко постоянно има нещо да се прави по нея ходовата част е много слаба, ламарината също много бързо гние въпреки че през повечето време е стояла в гараж! За сега няма проблем само двигателя колата е на газ харчи доста и бензин и газ харчи и много масло не искам да обиждам никой но просто марката Форд не става.....
цитирай
13. анонимен - за форда
22.03.2009 15:08
смях се сьс сьлзи.добре е написано и действително в Германия ги мразят тези коли.Но в защита на Форд ескорт по старите де ще кажа че са добри коли.Имах ескорт1.4-88г.Смени двама собственика и в момента е на 500000км.
цитирай
14. анонимен - karai ford za da si gord
26.03.2009 11:35
karam ford dosta vreme i to ot nespolu4livata godina 92g.no taka i nemojah da razbera kakvo ne im e spolu4livoto edinstvenite broglemi sa smqnata na tamponite na nosa4ite no pri tezi patishta mislq 4e e normalno za vsqka kola,taka4e koito i da e pisal toazi glupost qvno kogato e napatq nemoje da mine i edin ford zatova naraejda taka
цитирай
15. анонимен - hahah
05.04.2009 18:46
sigurno si bil v bonicata kogato e mi nal ford odvunka i si se osral ot strah :d
цитирай
16. анонимен - ford
07.04.2009 21:28
neznam za va6ite mneniq za tazi marka no znam 4e nqma lo6a kola a lo6a podrajka smenil sa 5 marki i znam 4e prosto trqbva da remontira6 ne6to po kolata za6toto e stara ako iska6 da ne remontira kupisi nova a sega karam ford i sam bez komentar prosto sam dovolen ot neq
цитирай
17. анонимен - Простотията не ходи по гората
17.04.2009 14:14
Имам 4-ти пореден Форд.За мен всички коли са еднакви - но на тези им понаучих идеологията и не ми се учат нови фокуси.Цените на Форд 2-ра ръка са прилични , колите ми не са се разваляли повече от прехвалени VW-та ,опели и т.н.На ескорта /1,3 карбуратор ;114х.км истински-1998 купен от МотоПфое/ - е сменено : гърне,свещи ,тампон някакъв отпред .Масло не харчи , газ - 280км с 30л - София.Е колата не хвърчи ама за тоз луд град е добре.А сега отворкото да му кажа : ако си купиш 'бангия'-естествено на около300-400х.км - няма значение марката , ще я построиш наново и пак ще я кълнеш независимо от марката
цитирай
18. анонимен - Ясно:човека е за патолог!
17.04.2009 14:42
Или кара голф , или опел. Ами US автомобилите ги мразят из Европа- това е.А иначе правим сметка:Купуваме Пасат 1998-99г. за 6-700лв. и два броя Мондео същата година и пари.Приемаме че са в почти еднакво състояние : започваме да ги караме Пасата всеки ден а Мондеата през ден(щото са 2бр.) - кое ще се гътне по-скоро?Експеримента е правен - 1бр. Пасат + 2бр.Мондео-едното комби ---- бензинови и трите.За това колко харчат Vw -мани не ми се говори,за това че ремонтите по ходова част бяха равни ,но двигателя на VW го посменихме -но това е друга тема.На 10-тата година пасата почина - счупи му се всичко -просто не мога да броя - централно закл.,моторче на чистачки, главина(или нещо такова) .Едното мондео също загина - но след челен удар ,другото е на 360х. км и се търкаля все още.В обобщение : надали ако направим експеримента с Ескорт и 2бр. Голф(или Астра , 306,Корола) резултата ще е подобен.
цитирай
19. анонимен - няма нищо вярно в твоите писания
26.05.2009 09:32
Нека споделя моя опит! През моя кратък живот съм карал три форда, Голф2 Ауди 80 и Волво. Сега в момента карам отново форд - мондео 1.8 16V от 98г.Всичките автомобили бяха лично мои и съм ги карал поне 1 година ( с изключение на Голфа - тодруга такава каруца няма. Не го издаржах повече от 5 месеца). Първата ми кола беше XR3i 89г. с 105HP купена от тате през далечната 1994г. когато взех книжка. Тогава си мечтаех за Голф GTi но като седнах в XR започнах да дразня един приятел с GTi. Макар разликата от 10HP фордчето дърпаше по бързо. Оцеля при мене до 98г. Продадох го на едно комшийче. То си правеше стщите ексерименти като мене но и при него оцеля. Сега го кара баща му и като гледам как го кара човека спокоино (за разлика от предните си собственици) имам чуството че ще е вечно. Форда е кола като всички останали, има и предимсва има и недостатъци. Най големия мит е че горят много. Мондеото го карам почти 9 месеца и не съм помислял да му слагам газ.Разхода е 6-6,5 на дълго с включена клима ( който не вярва да дойде да се повозим. Няма да е първия "неверник"") и за разлика от аудито (1,8i 113HP) почти не се забелязва загуба на мощност при включване на климата(може би защото е заводска за разлика от аудито). Хора не вярваите на пишман майстори. Ако ги слушаме всики трябва да караме Голф2 и Пасат щото някои от тях не могат да ремонтират друго, за тях дори по новте модели на WV са "боклук" защото не могат да ги ремонтират и им се виждат сложни. И аз се опарих от един такъв като взех Мондеото. Вика ми:"няма да се ръсиш за синтетика или полу-синтетика, то колата ти е над 150хил. дай ше му сипем 15W40-минерално, хубаво е маслото казвам ти, доволен ще останеш гаранция!!!", и аз като най големия бунак се подлъгах(то тази операция на предните коли си я правех сам но реших този път да си го спестя защото на мондеото масления филтър е на неодобно място. Който е карал мондео знае.) Та резултата беше продължително тропане на клапаните пр студен двигател. Обадих се на мои приател майстор, работи на елкон не е много по неговата част но все пак да даде "акъл"Та той ми каза: " Абе ти уж разбираш от двигатели! Как можеш да се хванеш като шаран! То двигателя ако е почнал да гори масло по гъстото масло не е решение, оправя се само с сремонт!Това е "модерен" двигател. Слагай му синтетика или полу-синтетика. Ако остане тропането ще му мислим тогава." Та смених маслото и тропането се сведе до 5секунд и то при студен двигател. Всичко което написах е от моите наблюдения а не чуто от някой или прочетено някаде. Фордовете според мен са си добри автомобили, имат незначително по високи цени на резервните части ( говоря за лицензирани производители не за ментаците заляли пазара) и дразнят маисторите с по сложната си консрукция откадето идва лошото мнение за тях.В краина сметка избора на автомобил си е въпрос на личен избор. Та за това "приятел" въздържай се от такива словоизлияния макар че си решил да дразниш конкретен човек, дразниш и много други покрай него. Аз лично не се дразня от такива приказки. Тях ги слушам от 94г. но личния ми опит говори друго. От колите които съм имал над Форда поставям единствено Волвото (беше 460 2,0 94г. с вс.екстри за модела). Но все пак говоря за коли втора рака, което е нож с две остриета. Може аз да съм имал късмет вече ЧЕТЕРИ ПЪТИ.
цитирай
20. анонимен - ..........
29.05.2009 15:19
Abe vie ste mnogo maloumni be.4oveka e napisal za6to go draska tova ne6to i4e moje da smenite markata a vie prodaljavae da go hranite.Vsqka marka si ima lubiteli i takiva deto vinagi da gi oplyvat.
цитирай
21. анонимен - ko2
30.06.2009 12:12
minior da tarsi zlato v gazati
цитирай
22. анонимен - vcgh
22.07.2009 14:18
;kpou ,. ioyugh9piogr b p089p8 tyrduyo7hn 7i6tgyuijk ui6tg7yujkyu89
цитирай
23. анонимен - ford eskort 92 g.
09.09.2009 07:58
karam 10 godini toz avtomobil,da go duha,toia s pisanieto.
цитирай
24. анонимен - ford super
13.09.2009 21:39
bace ti si tup na hui karam fiesta 88g mejdinkata.super kola 6.5l na 100km gas.1.1s motor.prosto pre dovolen samo smenqm maslo i gas davam.begah se s reno klio 1.2 i go biq s edna kola rastoqnie.bace ti kat nemo karaj kola i nemoj zemej knijka nikoi ne ti e vinoven tap si na hui ford si e ford backa.
цитирай
25. анонимен - ford
19.09.2009 19:34
ciganin i ford prez zimata ne rabotqt :D
цитирай
26. анонимен - ford
19.09.2009 19:39
za6to fordovete imat golemi stakla navsqkade- da se vijda koq budala gi kara
цитирай
27. анонимен - голф3
22.11.2009 04:31
преди да зема голфа ми даваха почти на безценица дизелов ескорт- ей няма такъв ковчег - не че голфа е цвете, ама форда беше ибало си мишка в ушото.
цитирай
28. анонимен - batence zle si mnogo qko si tap
05.12.2009 03:21
Karam Escort 1.8 115 konq vnesen ot Germany ve4e 1 godina nenormalen motor ima mnogo pargav i adejden e za tazi malka kola varvi mnogo dobre nqmam nikakvi problemi s kolata smenil sam remaci i rolki i i davam vsi4kata gaz na sveta postoqnno na 1 na 2 i na 3 prosto mi dostavq golqmo udovolstvie ti prosto ne znae6 kade si nqmam kvo da ti kaja pove4e ama ne pi6i guposti ka4i se v nqkoi zdrav Ford povozi se i togava 6te govorim pak !!!
цитирай
29. анонимен - ford super kola
03.01.2010 15:34
ei bastyn karam fiesta ot 4g 88g nema mardene smenqm maslo i edin pat 6arniri tava e.A 4e brati te 6amari kat napne6 gasta e drug vaprosa za men oplakvane ot fird nemam.kakto nqkoi mrazat golf ili dr takiva mrazat i ford seki sas vkusa si a 4e ti nema6 knijka i ne kara6 tvoi problem kaput zamerisal.prati makiti da e voza u ford se kefi mnogo garanciq ti davam malumnqk div.
цитирай
30. анонимен - Ако бяха толкова лоши коли защо в ...
22.01.2010 23:49
Ако бяха толкова лоши коли защо в Англия винаги Форд са най-купуваните и задминават Опел и VW? Не забравяйте, че англичаните са много по-капризни от хората от континентална Европа, които се прехласват по скучноватия Голф.
цитирай
31. анонимен - 3-те вида най-скапани коли са тези започващи с "ф".
20.03.2010 23:46
Фиат, форд и френските. Возил съм се и съм управлявал няколко пъти и различни модели фордове, доста години карах и двутактов и четиритатков вартбурзи. Е може ли да сравняване дори вартбург с форд? Че форда си е абсолютна каруца в сравнение с вартбурга. И с двата вартбурга съм вдигал повече от 160км/ч като обикновенно ги карах с около 120-130 (скоростомерът им е разграфен до 140км/ч), а форда и от самолет да го пуснеш - не може да развие скорост дори до 2/3 от показанията на скоростомера му, освен ако не е тунингован. :) И все пак Фордът е подходящ за бързо обучение на автомонтьори. :))))
цитирай
32. анонимен - 3-те вида най-скапани коли - послеслов
21.03.2010 00:00
Има и друго, имам приятел в германия - музикант, както се казва отвертка не е пипал в живота си, т.е. човекът е безпристрастен и по негови думи, най-често срещаните автомобили по автосервизите са именно форд. Е .... оставям ви да си правите изводите. Не че другите марки са вечни, но да кажем, че имат 2-5 пъти по-голям пробег от ремонт до ремонт.
цитирай
33. анонимен - Ford Escort RS
12.04.2010 23:39
анонимен написа:
Обърнете внимание на едно изречение - "Това е едно писание, което надрасках за да вбеся един мой колега, върл фен на Форд." Ако смените марката, можете да си спретнете обиди за която и да било марка. Всичко е шега, но е жалко че се обиждате.


Имам 2 Ескорт-а, и не съвсем всичко е шега ;)
цитирай
34. анонимен - forda si e kola koi kakvoto iska tova da kaje
21.04.2010 17:34
karam ford ot 1 2 godini i sam dovolen i ni6to nesam smenql dori i masloto no kak da vi kaja prosto forda si e ford kurav zdrav motor tova e
цитирай
35. анонимен - awe prostak
27.04.2010 15:57
napravi neshto hubavo kato edin bilgarin i togava govori!!!
цитирай
36. анонимен - чудя се на чудото
20.06.2010 11:56
абе хора, купих си форд ескорт мк3 карбуратор 1.1 се води 4 скорости.правя о-100за 11 сек.нормално ли е това или са мо правили некви пренаботки на двигателя
цитирай
37. анонимен - Добре се посмях!!!
25.09.2010 21:43
Форда не е лоша кола имах Орион 1.6 дизел аз му направих 300000км, сменях масла накладки и гуми и една водна помпа.Карал сам всякакви други,сега ауди а6.И то не е лошо но като Ориона досега не сам имал.А иначе се забавлявах здраво,хареса ми стила.
цитирай
38. анонимен - хабер си нямаш от марката форд
17.10.2010 22:06
карам форд ескорд от 3 години.1,6 газ-бензин.Много хора ни казват че форд и циганин зимата не работят,но тези хора до сега винаги са имали проблем със паленето,хо не и аз и то на газ зимата.Що се отнася за окачването колегите са прави,с тези пътища която и да е кола, няма да издържи.
цитирай
39. анонимен - Глупак! Не Пиши повече НИКОГА НИЩО! Ти нямаш идея от коли.
13.11.2010 14:08
Четири броя ескорт имам. При добра грижа колата никога не поддава на разваляне, аварии по време на път и ръжда. Това че някой си купил форд от некадърен преден собсвеник си е негова работа.
цитирай
40. анонимен - Да се дръпнем на летището
03.12.2010 00:28
До автора на статията - ела с някое френско чудо, или па с някоя голфара, ама да е около 95-та година, да те пробвам аз с Мондеото пък дъщерята с Ескортя, че да ти е криво поне до догодина. Имах фиеста - супер надежден и високопроходим при зимни условия автомобил, и никога никъде не ме е оставяла. Минах на Мондео - 136 коня мотор, пали на четвърт оборот, возия няма какво да славняваме с коли в същия ценови клас, 180 не са проблем като скорост, може и още, просто няма къде да се кара по-бързо. Само за информация - един приятел се качи, повози се и си обяви Сеата за продаване :)
цитирай
41. анонимен - zdr fenove na ford
11.01.2011 11:03
vzeh edin ford eskort kombi i ne mojeje da zapali nito na durpane nito s vuzbuden akumulator i odidoh na maistor i za diagnostika mi vze 48 lv i mi kaza 4e ili bielata ili butalo na 1 viq cilindar ne se dviji i e za remont i mi kaza podobre da zi vzema drug dvigatel a toi e 1.6 75 k ne e injekciq daite nqkav savet kakvo da prava a i maistora mi kaza 4e prez zimata FORD I CIGANIN ne rabotqt ne se obijdaite no mai e taka :-)
цитирай
42. анонимен - Искрени съболезнования :-)
05.03.2011 15:21
След прочитане на няколко изречения искам да изкажа най-искрени и дълбоки съболезнования за бедната и празна душица на автора. :-)
цитирай
43. brix - Тъжно ми става.
07.03.2011 12:47
Нима никой не разбра майтапа? Защо трябва да чета коментари как еди кой си има форд и той е много надежден автомобил? Просто ви вбесява иронията. За ваше сведение, карал съм Форд. И това е един приличен автомобил. Няма нужда от обиди. Приемете го с усмивка. Това е просто за забавление. Ако се дразните и се ядосвате, това е ваш проблем. Порастнете.
цитирай
44. анонимен - musi
19.02.2012 15:09
karam eskort 94 godina1.8 diesel tya e na 400000 i o6te ne gori gram maslo za pet godini tri pati sam i smenil samo remacite i samo karam ne znae6 za kakvo stava vapros
цитирай
45. анонимен - Ако някой продава здрав Форд Ескорт ...
02.06.2012 13:31
Ако някой продава здрав Форд Ескорт 1997-2000 г., да ми пише на michel1@mail.bg!!!
цитирай
46. анонимен - Ха, ха ха ха ха, така не сьм се смял ...
28.06.2012 22:17
Ха,ха ха ха ха,така не сьм се смял доста отдавна,много добре написано-като за майтап,аз сьщо карам Форд вече 5 години и сьм доволен,и не се впечатлявам от всичките лафове за марката,и да знаете,че форда и циганина мрат отведньж ама има услолвие циганина да е вьв форда .....
цитирай
47. анонимен - payday loans online 728 12713
20.10.2012 09:18
<a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#5789>payday loans</a> - <a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#13071>payday loans</a> , http://usapaydayloansonlinetoday.com/#9962 payday loans
цитирай
48. анонимен - buy generic viagra 831 1258
20.10.2012 09:56
<a href=http://buyviagraonlinemall.com/#8007>buy viagra online</a> - <a href=http://buyviagraonlinemall.com/#20492>buy viagra</a> , http://buyviagraonlinemall.com/#11218 buy viagra
цитирай
49. анонимен - purchase kamagra 10333
20.10.2012 17:05
<a href=http://orderkamagranow.com/#abrnf>kamagra soft</a> - <a href=http://orderkamagranow.com/#ilhoi >buy kamagra jelly</a> , http://orderkamagranow.com/#qifbh buy kamagra online
цитирай
50. анонимен - buy cheap viagra 4916
20.10.2012 17:52
<a href=http://ordercheapviagrahere.com/#xbguu>order viagra</a> - <a href=http://ordercheapviagrahere.com/#jwsai >viagra 50 mg</a> , http://ordercheapviagrahere.com/#eupzh viagra 25 mg
цитирай
51. анонимен - cheap cialis online 16366
21.10.2012 14:12
<a href=http://ordercheapcialishere.com/#fzihw>buy cialis</a> - <a href=http://ordercheapcialishere.com/#vtgfq >cialis 60 mg</a> , http://ordercheapcialishere.com/#nwajz cheap cialis
цитирай
52. анонимен - cheap levitra online 12352
21.10.2012 15:57
<a href=http://orderlevitrahere.com/#olchh>buy levitra</a> - <a href=http://orderlevitrahere.com/#kssbb >levitra 10 mg</a> , http://orderlevitrahere.com/#xioqm cheap levitra online
цитирай
53. анонимен - buy cialis 315 16550
22.10.2012 04:49
<a href=http://buycialisonlinesafe.com/#7959>buy generic cialis</a> - <a href=http://buycialisonlinesafe.com/#1346>buy generic cialis</a> , http://buycialisonlinesafe.com/#17639 cialis online
цитирай
54. анонимен - payday loans 838 15396
22.10.2012 06:55
<a href=http://paydayloansveryquickly.com/#20142>payday loans</a> - <a href=http://paydayloansveryquickly.com/#7165>payday loans</a> , http://paydayloansveryquickly.com/#17713 payday loans
цитирай
55. анонимен - Remaescofsson
22.10.2012 16:44
http://allbestedmeds.com/acheter-avana-france.html acheter avana doctors office it is crucial to mention that taking more than of hours before as is not going to you are going to to the hospital since this is the best for treating impotence and to be enough. are going to is important to mention we dont need another erectile dysfunction as soon reacts. http://allbestedmeds.com/acheter-avana-france.html - acheter avana oxide in the. <a href=http://allbestedmeds.com/compra-avana-italy.html>avana</a> the same time you have to be simply click on the if you want to impotence and.
цитирай
56. анонимен - buy levitra online 9904
24.10.2012 16:25
<a href=http://levitrastorehere.com/#axhfn>levitra online</a> - <a href=http://levitrastorehere.com/#hrwyf >cheap levitra</a> , http://levitrastorehere.com/#ojgkk generic levitra
цитирай
57. анонимен - buy cialis online 10363
24.10.2012 17:51
<a href=http://cialisstorehere.com/#ogxor>buy cialis online</a> - <a href=http://cialisstorehere.com/#zuvcl >cialis online</a> , http://cialisstorehere.com/#zxhtx cheap cialis
цитирай
58. анонимен - viagra online 18524
24.10.2012 22:45
<a href=http://viagrastorehere.com/#vgffg>cheap viagra</a> - <a href=http://viagrastorehere.com/#odpin >cheap viagra</a> , http://viagrastorehere.com/#harww viagra online
цитирай
59. анонимен - buy kamagra 2555
25.10.2012 08:05
<a href=http://kamagrastorehere.com/#mdbhl>kamagra online</a> - <a href=http://kamagrastorehere.com/#bejhd >kamagra online</a> , http://kamagrastorehere.com/#hgfhs buy kamagra online
цитирай
60. анонимен - бесплатный интернет магазин одежды
26.10.2012 01:49
Уважаемые господа!Оформить заказ выгодный для Вас! Тогда читайте новость - <a href=http://cs.energodar.org/user/LeksAdhefsfak/>блузки женские </a> костюмы на хэллоуин купить <a href=http://sobakavody.ru/user/freeptotaliop/>свитера женские фото </a> шелковая сорочка купить <a href=http://music.triolan.com.ua/user/NatmoulaBom/>обувь мемо купить </a> где купить платье для полных ... Хороших Вам покупок!
-====-
Discount 10% - <a href=http://kamagra-uk.blog.hr/>ajanta pharmaceuticals Kamagra problems contaminated </a> - purchase Kamagra Cheap without prescription :.Kamagra rezept .: Discount 10% - <a href=http://kamagra100.blog.hr/>super Kamagra bargain </a> - Kamagra viagra sildenafil site
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: brix
Категория: Други
Прочетен: 142870
Постинги: 99
Коментари: 260
Гласове: 510
Календар
«  Юли, 2014  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031